O nama

ISTORIJAT

Mi smo čuvari tradicije. Naša priča počinje jos davne 1949.-te godine, kada je DES nasledio i nastavio tradiciju izrade kotlova, koja datira jos od tridesetih godina proslog veka, nasledivši iskustvo, alate i dokumentaciju od gospode Rem-Bartok, koji su važili za renomirane proizvođače uređaja za destilaciju voćnih alkoholnih pića.

Suština poslovanja se nikada nije promenila, a ona je uvek podrazumevala ne samo proizodnju kvalitetnih proizvoda vec i stvaranje dodatne vrednosti nasim kupcima u svakom smislu. U našoj viziji, bez dobrog proizvoda se ne može postići ništa više od kratkotrajnog uspeha. Mi postojimo, napredujemo i usavršavamo se već više od 65 godina.

DES Subotica, pod ovim nazivom postoji od 1961. godine kao preduzeće za profesionalnu rehabilitaciju i osposobljavanje osoba sa invaliditetom.


VIZIJA

Nikad nije bio nas cilj da stvaramo prosečne proizvode, vec idealan odnos dizajna, cene i kvaliteta. Mi ne nudimo samo kazan za destilaciju vec težimo da obezbedimo najbolje moguce iskustvo prilikom destilacije. To je način na koji mi pružamo vrednost i satisfakciju nasim kupcima.

Nas biraju kupci koji jednostavno žele najbolje i ne prihvataju ništa manje od toga. Cilj nam je da pravimo proizvod dostojan onih koji ce ga posmatrati pronicljivim i kritičkim očima. Nastavićemo neumorno da radimo kako bi stvarali upravo takav proizvod za Vas.


DES DANAS

DES je danas multinacionalna kompanija, sa ozbiljnim prisustvom kako u Srbiji tako I na svim okolnim tržištima, ali i šire posredstvom naših direktnih zastupništava i ovlašćenih dilera. Naši proizvodi se po posebnoj narudžbi prodaju u dalekoj Australiji, Americi, ali i u Nemačkoj, Austriji, Ukrajini, Poljskoj, Grckoj..

I dalje stavljamo akcenat na edukaciju i osposobljavanje kadrova, osoba sa invaliditetom. Ovo dokazuje i znak "FER PROIZVOD" koji je dobijen od strane UIPS-a, Udruženja preduzeća za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom Republike Srbije.

 

POLITIKA KVALITETA, ŽIVOTNE SREDINE I BEZBEDNOSTI I ZDRAVLJA NA RADU

DES d.o.o teži da bude najbolji u onome što radi i to je usmerenje iz koga proizilaze osnovni principi Politikekvaliteta, životne sredine i bezbednosti i zdravlja na radu.

Ostvarivanje kvaliteta uz adekvatno upravljanje procesima omogućuje:

Ispunjenje zahteva standarda SRPS ISO 9001:2015;

Stalno unapređenje efektivnosti i efikasnosti integrisanog sistema menadžmenta;

Utvrđivanje i upravljanje procesima koji doprinose unapređnju kvaliteta i zadovoljenju kupaca/korisnika i sprovođenje mera za povećanje zadovoljenja kupaca/korisnika i svih zainteresovanih strana;

Stručno usavršavanje i razvoj sistema motivacije zaposlenih kroz stručna usavršavanja ljudskih resursa kroz interne i eksterne obuke, stimulisanje kreativnosti, inicijativnosti i odgovornosti u radu;

Poštovanje zakonskih i drugih zahteva i ispunjenje obaveza za usklađenost;

Prepoznavanje rizika po poslovanje kompanije i sprovođenje proaktivnih akcija za smanjenje njihovog uticaja na kompaniju;

DES d.o.o. pri realizaciji svojih poslovnih aktivnosti vodi brigu o uticajima na životnu sredinu u skladu sa standardom SRPS ISO 14001:2015, tako što:

Identifikuje sve aspekte životne sredine koji imaju ili mogu imati uticaj na životnu sredinu;

Upravlja otpadom kroz pravilno prikupljanje, skladištenje i tretman svih vrsta otpada;

Štedi energiju i resurse i smanjuje upotrebu štetnih materija;

Vrši obuku i podstiče zaposlene da deluju preventivno u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine;

Smanjuje na minimum sve potencijalne rizike u vezi sa identifikovanim aspektima životne sredine i obavezama za usklađenost.

DES d.o.o. obezbeđuje bezbedna radna mesta za svoje zaposlene tako što:

Ispunjava zahteve standarda SRPS OHSAS 18001:2008;

Stvara zdrave uslove za rad, kako ne bi došlo do profesionalnih bolesti i povreda na radu;

Teži ka stalnom poboljšanju OHSAS učinaka;

Vrši prevenciju povreda i ugrožavanja zdravlja;

Edukuje zaposlene da budu svesni svojih pojedinačnih obaveza u pogledu bezbednosti i zdravlja na radu.

Svi zaposleni daju lični doprinos sprovođenju ove politike kroz nastojanje da svaki posao urade kvalitetno i na vreme u cilju ostvarenja stalnog poboljšanja poslovanja.